« Atgal
Titulinis » Veiklos sritys » Neformalusis ugdymas » Renginiai » 2019-2020 m.m. renginiai »

I–II klasių edukacinė išvyka „Istorija gyvai”

2019-12-19

Gruodžio 13 d. naktį autobusu išvykome į Lenkiją. Kelionė truko gana ilgai, apie 10 valandų , tačiau geroje kompanijoje laikas prabėgo greitai ir net nepastebėjome, kad išaušo rytas.

Ryte pasiekėme pirmą mūsų lankytiną objektą – Štuthofo koncentracijos stovyklą. Ten mes prisilietėme prie kraupios, graudulį keliančios žydų, romų ir kitų tautybių, naciams neįtikusių, žmonių istorijos.  Pamatėme paskutinę jų gyvenimo bei mirties vietą.

Vakare atvykome į Gdanską. Aplankėme Antrojo pasaulinio karo muziejų, kuris apstulbino savo modernumu, eksponatais: išvydome karines uniformas, ginklus, šaudmenis ir net tikro dydžio tankų bei lėktuvų modelius. Palikę šį muziejų, grožėjomės senovinio  stiliaus Gdansko uostamiesčio architektūra, kalėdinėmis mugėmis – labai smagiai leidome laiką.

Antrąją išvykos dieną aplankėme Marienburgo pilį, kuri nustebino savo dydžiu, galybe, gotikinio stiliaus architektūros grožiu. Prieš išvykdami namo, aplankėme M. Koperniko gimtinę – Torunę, kur grožėjomės nuostabiu senamiesčiu.

Ši kelionė neabejotinai praturtino mūsų istorinių žinių bagažą, suteikė galimybę pamatyti „istoriją gyvai“, pajusti to meto dvasią. Žinios, įgytos ekskursijoje, ypač bus naudingos istorijos pamokose.

Nuoširdžiai dėkojame kelionę organizavusioms ir mus lydėjusioms mokytojoms: A. Andžiuvienei, G. Kubiliūtei ir I. Stonienei.