« Atgal
Titulinis » Administracinė informacija » Projektai » Įvykdyti projektai » 2018 m. »

Mokslo dienos Šiaulių m. mokiniams

2018-12-10
Mokslo dienos Šiaulių m. mokiniams
Projekto vykdymo laikotarpis: 2018 m. rugpjūčio – gruodžio mėn.

Mokslo dienos vyko: 2018-08-25, 2018-09-29, 2018-10-20, 2018-11-17, 2018-12-01

Projekto įgyvendinimo metu buvo pasiektas pagrindinis projekto tikslas – atkreipti mokinių dėmesį į gamtos išteklių, ekosistemos išsaugojimo problemas, skatinti mokyklų bendruomenes prisidėti sprendžiant Šiaulių mieste egzistuojančias aplinkosaugos problemas.

Mokslo dienų metu buvo akcentuojama aplinkosaugos, ekologijos svarba, daug dėmesio skirta bioįvairovės išsaugojimo problemos išsiaiškinti, aptartos atliekų rūšiavimo, antrinių žaliavų perdirbimo galimybės Šiaulių mieste. Tikime, jog mokslo dienų įgyvendinimas padėjo formuoti jaunosios kartos supratimą apie aplinkosaugos svarbą, saikingą gamtos išteklių naudojimą, rūpinimasis savo ir kitų sveikata bei ateitimi. Be to, kryptingas vaikų užimtumas ne pamokų metų skatino jų iniciatyvumą, norą tobulėti.

Projektas iš dalies finansuotas Šiaulių m. savivaldybės biudžeto lėšomis.

Projektas viešintas:

https://www.etaplius.lt/mokslo-dienos-siauliu-m-mokiniams

------------
Mūsų gimnazija 2018 m. rugpjūčio – gruodžio mėn. įgyvendino aplinkosauginio švietimo projektą „Mokslo dienos Šiaulių m. mokiniams“: suorganizuotos 5 mokslo dienos, kuriose dalyvavo 160 Šiaulių miesto jaunesnių klasių mokinių ir 7 savanoriai (Didždvario gimnazijos mokiniai).
Per penkias dienas mokiniai susipažino su bioįvairovės išsaugojimo problemomis, atliekų rūšiavimo, antrinių žaliavų perdirbimo galimybėmis Šiaulių mieste. Vaikai ne tik sužinojo apie įvairius chemijos ir fizikos reiškinius, tų reiškinių atsiradimo priežastis, bet ir atliko bandymus, eksperimentavo. Mokiniai gvildeno aplinkoje vykstančių reiškinių priežastis, tyrinėjo juos įvairių mokslų (matematikos, chemijos, biologijos, fizikos) aspektais, analizavo, kaip šie mokslai susiję tarpusavyje.
„Mokslo dienų“ organizatoriai stengėsi mokiniams sudėtingus procesus paaiškinti paprastais, su jų kasdienybe susietais pavyzdžiais. Kiekvienas laboratorinis darbas skatino mokinių kritinį mąstymą, norą tyrinėti, teikė didžiulį atradimo džiaugsmą.
Projektas iš dalies finansuotas Šiaulių m. savivaldybės biudžeto lėšomis.
 
Julija Muningienė