« Atgal
Titulinis » Veiklos sritys » Neformalusis ugdymas » Renginiai » 2017-2018 m.m. renginiai »

Matematikos ir informacinių technologijų mokymas: sėkmingų mokymo(si) patirčių paieška, siekiant mokinio pažangos

2018-03-01
Matematikos ir informacinių technologijų mokymas: sėkmingų mokymo(si) patirčių paieška, siekiant mokinio pažangos
Vasario 19 d. gimnazijoje jau 15-ą kartą vyko matematikos ir informacinių technologijų mokytojų respublikinė mokslinė metodinė-praktinė konferencija „Matematikos ir informacinių technologijų mokymas: sėkmingų mokymo(si) patirčių paieška, siekiant mokinio pažangos“. Į konferenciją atvyko 135 matematikos ir informacinių technologijų mokytojai iš įvairių Lietuvos miestų bei miestelių: Klaipėdos, Alytaus, Kauno, Šilalės, Vilniaus, Kėdainių, Panevėžio, Joniškio, Kelmės, Radviliškio ir kt.
Konferencijoje buvo perskaityti 23, pristatyta 11 stendinių pranešimų, kuriuose atsispindėjo įvairios matematikos ir IT mokytojams aktualios temos. Mokytojai pristatė pamokose naudojamas  mokinių mokymo(si) aktyvinimo formas, metodus, dalijosi patirtimi, kaip įtraukia mokinius į aktyvią tiriamąją ir kūrybinę veiklą, pateikė pamokų, vykstančių už klasės ribų, pavyzdžių, diskutavo, kaip suvokti, atpažinti mokinių skirtybes, kaip parinkti mokymo(si) strategijas, metodus, kurie  tenkintų skirtingų  gebėjimų mokinių ugdymosi poreikius, padėtų formuoti aukštesnius siekius ir kt.  Daug dėmesio buvo skirta mokinių mokymosi pasiekimų ir asmeninės pažangos vertinimui bei įsivertinimui, matematikos ir IT mokymui siekiant puoselėti STE(A)M kultūrą. 
Diskusijose išaiškėjo, kad didėjant informacijos kiekiui, yra labai svarbu, kad „skaitmeninės kartos“ vaikai sugebėtų tą informaciją apdoroti ir ją suvokti, kad mokytojas pamokoje nebegali būti tik dėstytojas, jis privalo tapti  patarėju, konsultantu, moderatoriumi. 
 
Rima Ernestienė, matematikos mokytoja
Nuotraukos: Maksym Malkov