« Atgal
Titulinis » Naujienos »

Integruota istorijos-matematikos pamoka

2018-12-03
Integruota istorijos-matematikos pamoka
Niekas neabejoja integruotų pamokų nauda. Abi esame vedusios ne vieną integruotą pamoką ir puikiai žinome, kad jas organizuoti nėra taip paprasta, ypač rasti temą, jungiančią du visiškai skirtingus dalykus – matematiką ir istoriją. Beje, istorijos pamokose tikrai reikalingos matematinės žinios analizuojant statistines diagramas, lenteles, schemas. Statistikos duomenų „skaitymas“ yra vienas iš sėkmingo istorijos mokymosi garantų.
Lapkričio 28 d. IIm klasėje vedėme integruotą istorijos-matematikos pamoką „Tarpukario Lietuvos ūkio raida. Krizė ir jos padariniai“. Vaikštinėdamos po klasę ir stebėdamos mokinių darbą, džiaugiamės jų  atsakingu darbu, diskusijomis, stebino kai kurių grupių narių puikus gebėjimas pasiskirstyti darbais. Smagus ir darbingas šurmulys tvyrojo klasėje. Kadangi grupės rezultatą teko pristatyti ne norinčiam, o išrinktam atsitiktine tvarka, kiekvienam teko didžiulė atsakomybė už gerą savo grupės rezultato  pristatymą.
Taigi komunikavimas grupėje, informacijos paieška ir atranka pagal pateiktą klausimą vadovėlyje ar naudojant išmaniąsias technologijas, darbų pasiskirstymas, viešas kalbėjimas, istorijos karikatūrų analizė, matematikos užduočių sprendimas –  visa tai buvo iššūkis ne tik mokiniams, bet ir mokytojams. Džiugu iš kuruojančių ir mūsų pamoką stebėjusių vadovų išgirsti padėką už šiuolaikinės pamokos organizavimą. 
 
Aistė Venclovienė, matematikos mokytoja, Giena Kubiliūtė, istorijos mokytoja